atualização, carros em branco

Posted by camanofly 
atualização, carros em branco
Date: December 26, 2007 02:43AM
Posted by: camanofly
por favor alguem me ajude, atualizei meu gp4 p temporada 2007 mas quando o jogo começa os carros estão todos em branco. o que devo fazer?
obrigado!
beto soares
Re: atualização, carros em branco
Date: December 26, 2007 03:05AM
Posted by: ___Flanker___
this is an english forum!!!

cara, o forum é em inglês....procure postar em inglês caso contrário vao te banir!!

vc tem que mudar as configuraçoes de video do seu gp4 pra HIGH.
Re: atualização, carros em branco
Date: December 26, 2007 02:23PM
Posted by: vaillant
Wrong...this is an universal fórum...

Go to Graphics , Advanced and put " textures " in High
Re: atualização, carros em branco
Date: December 27, 2007 08:54AM
Posted by: Robert
vaillant Wrote:
-------------------------------------------------------
> Wrong...this is an universal fórum...
>

Actually, I think it is english only, because there are seperate forums for other languages.



Batracer - the online racing manager game - join here :) [batracer.com]
Re: atualização, carros em branco
Date: December 27, 2007 11:57AM
Posted by: mortal
We prefer people to post in English, but if they can't, there's sure to be someone to help out, which is a lot better than telling them they'll be banned, wouldn't you say :-)


[www.mediafire.com] Some say you should click it, you know you want to. :-) [www.gp4central.com] <----GP4 Central
Re: atualização, carros em branco
Date: December 27, 2007 02:19PM
Posted by: celinho
___Flanker___
Banir!!!! é pesado demais, e pouco elegante de sua parte, só porquê o camanofly perguntou em português.
Para mim é uma afronta a língua do meu pais. Você tem que ter mais respeito.
Aqui é um fórum de várias pessoas, de vários paises, de diversas línguas e todos devem ser respeitados.
Participo como moderador tanto aqui no Brasil como em outros paises e nunca tratei com tanta arrogância uma pessoa.
Aproveitando o clima de confraternização do Natal .... temos que ser mais parceiros e amigos das pessoas, deixando de lado atitudes grosseiras e infantis.

___Flanker___
Banish!!!! is weighed too, and little elegant of his part, alone reason the camanofly asked in Portuguese.
For me is an affront the language of my parents. You should have I respect more.
Here it is a forum of several persons, of several parents, of diverse languages, and everybody should be respected.
I participate like so much moderator here in Brazil as in others parents and never I treated with so much arrogance a person.
Taking advantage of the climate of confraternização of the Christmas.... we should be more partners and friends of the persons, leaving of side childlike and rough attitudes.

¡___Flanker___
Destierra! !!! Es pesado también, y poco elegante de su parte, la razón sola que el camanofly preguntó en portugués.
Para mí es un insulto el idioma de mis padres. Usted debe tener respeto más.
Aquí es un foro de varias personas, de varios padres, de idiomas diversos, y todos deben ser respetados. Participo como tanto mediador aquí en Brasil como en padres de otros y nunca yo traté con tanta arrogancia una persona.
Aprovechar del clima de confraternização de la Navidad. ... nosotros debemos ser más socios y los amigos de las personas, saliendo del lado las actitudes infantiles y ásperas.

Célio Jr. - Rio Verde - Goiás - Brasil
Re: atualização, carros em branco
Date: December 27, 2007 03:19PM
Posted by: vaillant
When i Said " universal Forum " I mean : A forum to all people in the world.

Muito bem Dito celinho, eu sou Português e entendo que se deva usar o Inglês como lingua universal mas uma coisa é usar o Inglês outra é dizer que o fórum tem uma determinada Nacionalidade.

Very well said celinho, im Portuguese and i understand that English language should be use as Universal language but one thing is use english another thing is saying that this forum has this or another Nationality.

But...all i wanna know is this ...The problem with the white cars is already solved ?
Re: atualização, carros em branco
Date: December 26, 2011 03:01PM
Posted by: Jordhy
Where can I find totally blank templates of the 2011 season?, See the already available with their colors and sponsors, I want to paint a blank and put the sponsors on my own, actually try something like this available address: http:/ / racing.siwebia.fr / download.php, provided the 2010 season and I want 2011. happy 2012

Text: Jordhy, translator: Google
Re: atualização, carros em branco
Date: December 26, 2011 04:25PM
Posted by: Ripping Corpse
vaillant Wrote:
-------------------------------------------------------
> When i Said " universal Forum " I mean : A forum
> to all people in the world.
>
> Muito bem Dito celinho, eu sou Português e
> entendo que se deva usar o Inglês como lingua
> universal mas uma coisa é usar o Inglês outra é
> dizer que o fórum tem uma determinada
> Nacionalidade.
>
> Very well said celinho, im Portuguese and i
> understand that English language should be use as
> Universal language but one thing is use english
> another thing is saying that this forum has this
> or another Nationality.
>
> But...all i wanna know is this ...The problem with
> the white cars is already solved ?


.......nao sabia que havia mais portugueses por aqui, o que e, sempre bom ver, em relaçao a lingua portuguesa, 5ª mais falada em todo o mundo, na minha opiniao, deveria ser ser sempre pluralista, nos foruns claro, isto porque, ha muita gente, que visita os foruns, e por vezes e uma barreira enorme, para aqueles que nao falam ingles, ser um forum pluralista tem sempre as suas vantagens, desde que haja respeito e compreensao..........(Y)

.....ALL MY WORKS --> CLICK BELOW .....



.....WORKING on the works that give me passion.........
Re: atualização, carros em branco
Date: December 26, 2011 05:05PM
Posted by: celinho
Beto soares,
The reason for their cars may be blank for a few reasons.
1 - Check first what is the maximum degree of resolution of your video card;
2 - Recalibrate the graphics of your GP4;
3 - Find calibration graphs compatible with the resolution capability of your video card and processor.
See if this can help you.

O motivo de seus carros estarem em branco pode ser por alguns motivos.
1 - Verificar primeiro qual é o grau máximo de resolução de sua placa de vídeo;
2 - Recalibrar o gráficos do seu GP4;
3 - Procurar calibragem de gráficos compatível com a capacidade de resolução da sua placa de vídeo e processador.
Veja se isto pode ajudá-lo.

Célio Jr. - Rio Verde - Goiás - Brasil
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

Maintainer: mortal, stephan | Design: stephan, Lo2k | Moderatoren: mortal, TomMK, Noog, stephan | Downloads: Lo2k | Supported by: Atlassian Experts Berlin | Forum Rules | Policy