Digitalracing.nl Endurance Series

Posted by racingstefan 
Digitalracing.nl Endurance Series
Date: December 11, 2008 06:47PM
Posted by: racingstefan
Ik post hier namens Digitalracing.nl, vanwege een (reeds gestarte) league waar we nog meer fanatiekelingen voor zoeken.



Deze league voor GTR2 bestaat uit nu nog maar 3 races, (de eerste is reeds afgelopen zondag gereden) maar het gaat hier in principe niet om de eindstand, maar om persoonlijke overwinningen en teamwork. De races duren namelijk 6 uur, en je bent verplicht dit met 2 tot 4 rijders te proberen te voltooien. Aangezien GTR2 geen online systeem heeft waar je kunt wisselen van rijder, zul je daadwerkelijk bij elkaar thuis moeten zitten. Ik spreek nu na 1 race uit ervaring, dat dit een enorm groot deel van de pret is. De niet rijdende partij zit namelijk zichzelf te verkneukelen in de woonkamer, en probeert via het forum informatie te winnen over de stand van zaken (helaas eerste race nog geen livetiming). Het is superspannend om te volgen, en het geeft een zeer grote voldoening als je voor de laatste keer de finishlijn passeert.

Ik kan er nog veel meer over vertellen, maar ik ben eerst benieuwd of er daadwerkelijk mensen zijn die hier geinteresseerd in zijn.

De eerstvolgende race is 1 februari 2009, en dit zal een nachtrace zijn op het welbekende Monza! ohja, de klasse:

LMP

Keuze uit de volgende wagens:
Audi R10 V10 Tdi
Pescarolo C60
Dome S102
Peugeot 908 Hdi Fap

Link naar het forum gedeelte op Digitalracing.nl:

[forum.digitalracing.nl]

We hebben nu een veld van 12 wagens, met in totaal dus ongeveer 36 deelnemers. Er is dus nog genoeg ruimte!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

Maintainer: mortal, stephan | Design: stephan, Lo2k | Moderatoren: mortal, TomMK, Noog, stephan | Downloads: Lo2k | Supported by: Atlassian Experts Berlin | Forum Rules | Policy