Formule 1 naar RTL

Posted by NJ 
Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 07:12PM
Posted by: NJ
Wat vinden jullie eigenlijk dat de Formule 1 op tv van SBS6 naar RTL gaat?

ik vind dat stom, want dan krijg je weer reclame tijdens de race.
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 07:33PM
Posted by: Nickv
Ik vind het echt kut. Ik had ook het idee dat er steeds meer reclames kwamen tijdens de race. En het komt alleen maar omdat RTL niet Nederlands is. Ik hoop wel dat Mol en co meegaan anders krijgen we misschien commentaar van Allard Kalff...
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 07:48PM
Posted by: MDBSnake
tis idd gewoon zwaar kut dat het terug gaat naar rtl,, dan zie je gewoon meer reclames dan race,, en als er dan iets gebeurt in die tijd moet je het zien in de herhaling


If you are racing, keep on racing and get some points!

GPG Super League S11 | Driver #41 | Team-manager | Snake Motorsports Racing Group | Next Race: Emmeloord - Flevoland GP | Constructors: 10th | Best Race Finish: 1st
GPG Super League Season 9 Testers Champion*
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 07:50PM
Posted by: Nickv
Ja, en soms hebben ze geen herhaling van iets.
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 07:57PM
Posted by: IL Dottore
oh wist ik nie eens, maar mol zal wel mee gaan, nie da we daar heel blij mee moeten zijn.. want als ik moet bijhouden hoevaak mol iets fout zegt , dan krijg een heel groot lijstje..





Magic Senna
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 08:00PM
Posted by: Nickv
Nou Mol heeft vaak wel nieuwtjes en geruchten hoor. En ik vind vooral de manier waarop hij commentaar geeft geweldig. Hij leeft zich echt helemaal in. Bijvoorbeeld toen Kimi op Suzuka Fisichella inhaalde, hij werd helemaal gek ;)
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 08:06PM
Posted by: IL Dottore
jah dat vind ik ook vet, maar ik erger me er afentoe aan zun fouten..

Maar hij is wel de beste jah





Magic Senna
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 08:16PM
Posted by: NJ
Ik vind het ook raar, Mol kijkt naar de helm wie het is zegt ie. Maar de eerste coureur van heeft een rode t-cam, als ie daar nou naar kijkt kan je makkelijker zien wie het is.
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 09:14PM
Posted by: Iceman-Kimi
Euh daar kijk ik dus ook helemaal niet naar , helm is makkelijker;)

Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 09:23PM
Posted by: Nickv
O dat wist ik niet eens :P En van sommige teams weet ik de eerste rijder niet eens uit mn hoofd. Weet jij het uit je hoofd van STR?
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 09:24PM
Posted by: NJ
Liuzzi

ik weet niet hoe of waarom, maar ik altijd de coureurs in volgorde uit mijn hoofd. Het kan door GP4 komen :-)



Edited 1 time(s). Last edit at 06/12/2006 09:28PM by NJ.
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 10:01PM
Posted by: SupA
De reclame is natuurlijk niet leuk op rtl, maar bij sbs6 heb je voor en na de race de hele tijd van die gare belspelletjes. Geef mij maar rtl, dan krijgen we tenminste weer nederlandse racerij in het voorprogramma.
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 10:05PM
Posted by: Sapo
Mee eens! Ik vond SBS6 het altijd erg treurig aanpakken, de gasten in de studio leken altijd óf enigzins onvoorbereid, óf het was juist een of ander toneelstukje, die prijsvragen waren amateuristisch, en soms zat er zelfs nog een spoiler in ook, zelfs dat ze met een simulator gaan rijden was treurig, want je zag Ho Pin Tung meer dan het scherm met het circuit (ook al ken ik al die circuits uit mn hoofd).

Mol en Plooij moeten wel mee terug ja, Mol is slordig, maar zn stem alleen al klinkt veel prettiger dan die van Kalff, en hij is mateloos enthousiast.
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 10:14PM
Posted by: Nickv
Ja...die simulator...en met die flauwe grapjes op het eind waar niemand om lacht...

En die Tung kan er trouwens niks van, die lijnen lijken echt nergens op :P
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 10:21PM
Posted by: IL Dottore
en dat terwijl hij zo zachtjes rijd :o





Magic Senna
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 10:22PM
Posted by: Nickv
Ja, ik kan het veel beter. Ik denk dat ik zn plaats in de F3 of waar die gozer ook rijd maar moet innemen ;)
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 11:00PM
Posted by: Sapo
Coronel deed het eerst (tim of tom) en die spinde vaak, want die ging wel voluit, dus ze nemen waarschijnlijk het risico op een flater niet, plus, ze moeten toch het programma vulle bij gebrek aan echt interessante dingen zoals binnenlandse autosport, dus dan maar dik 2 minuten over een rondje silverstone etc, plus beginfilmpje van een pin tung die z'n handschoenen aantrekt en in een of andere als toyota overgespoten 1997 f1 auto stapt (ook weer 30 secs.) Het stomste is nog het analyseren van zn rondje ofzo (zie je ook voorbij komen)
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 11:22PM
Posted by: SupA
Ik herriner me nog, dat zo'n blond mokkel die waarschijnlijk net weet wie msc is, zegt tegen die tung vol door copse corner. En dan zag je die Tung kijken alsof hij het in Keulen hoorde donderen, denkend copse corner wat is dat??

Edit: Ik zie liever coronel spinnen dan die Tung die een beetje aan zit te modderen in die simulator.



Edited 1 time(s). Last edit at 06/12/2006 11:23PM by SupA.
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 12, 2006 11:26PM
Posted by: MDBSnake
ja en dan op et eind: en is er nog wat over van mijn banden? ho pin, het is maar een simulator...
daar kan ik egt niet om lachen ofzo terwijl dat geloof ik wel de bedoeling was ;)
maja sbs6 lijkt wat beter omdat er tijdens de races geen plaspauzes zijn en olav haalt soms wel heel stom coreurs door elkaar of hij mist gewoon iets...maar hij heeft als commentator tog ook wel weer iets wat bijv. kalf niet heeft drm hoop ik dat hij tog meegaat naar RTL en dat de reclames niet al te lang gaan duren dan vind ik het best


If you are racing, keep on racing and get some points!

GPG Super League S11 | Driver #41 | Team-manager | Snake Motorsports Racing Group | Next Race: Emmeloord - Flevoland GP | Constructors: 10th | Best Race Finish: 1st
GPG Super League Season 9 Testers Champion*
Re: Formule 1 naar RTL
Date: June 13, 2006 03:01PM
Posted by: Nickv
Dat de reclames zijn ok, maar ze hoeven niet elke keer te melden dat je op rtlX zit. Daar erger ik me nog wel het meest aan.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

Maintainer: mortal, stephan | Design: stephan, Lo2k | Moderatoren: mortal, TomMK, Noog, stephan | Downloads: Lo2k | Supported by: Atlassian Experts Berlin | Forum Rules | Policy